bekännelse

Jag skrev på stina lees blogg att jag skulle ta tag i mitt mående och skriva in mig på vårdcentralen som ligger typ 50 meter härifrån....

Det har jag inte gjort tyvärr. Måste ta tag i det, men det dyker upp annat hela tiden som jag intalar mig är viktigare. Uch vad jag skäms över det :/




Postat av: Natalie

Hej! Händer i helgen? Bloggkramar

2010-11-24 @ 00:08:17
URL: http://nhj.blogg.se/
Postat av: alida

hejsan! läste din bikt hos stina, vill bara peppa dig och säga att jag tror på dig. Du kan fixa det här, tveka inte, skjut inte upp det, gör det nu. Jag lovar, du kommer inte ångra dig! Massor av kramar!

2010-11-24 @ 12:48:48
Postat av: Louise

Hej jag såg också din bikt idag och skulle kolla om du ringde det där samtalet. Kom igen tjejen, du klarar det! Jag hejjar på dig! Kramar!

2010-11-24 @ 22:51:13

Lämna tassavtryck här

Vad heter du?
Kommer tillbaka

Email om du vill

Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0