Det här med besökare....

Jag har tänkt lite på det där med att många gör allt för att få besökare, jag har haft en ganska bra statestik för att ha en så ny blogg. Men jag skulle aldrig göra bort mig med mening för att få flera besökare.

Det nyaste exemplet är ju Jilliz, jag är tondöv men hennes röst skär i mina öron! Jag är lessen men det gör det. Tycker däremot att hon ska fortsätta öva för det är superbra tidsfördriv!

Men jag har självinsikt och en underbar sysster som berättar för mig när det blir fel, som när jag sjunger... Jag sjunger som en kratta!!

Jilliz är super modig som lägger upp videos på när hon sjunger!

Här är hennes blogg adress: http://jilliz.blogg.se/

Postat av: ebba

ja håller med dej. vissa gör allt för status, elaka kommentarer är värst :c



Så jag vill tipsa om en sida som gör så att man får fler besökare på bloggen, och det funkar garanterat :) och det är ett bra tidsfördriv, man kollar runt på andras bloggar och samtidigt får läsare till sin egen :)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=acornerofuniverse



Ha det bra! :)



och förset vilken söt hund :D gillar bilden när han ligger på spikmattan^¨^

2010-11-04 @ 17:33:06

Lämna tassavtryck här

Vad heter du?
Kommer tillbaka

Email om du vill

Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0