Lördag och Söndag

Va på gekås i lördags och köpte julklappar, farsdagpresenter och födelsedagspresenter. På vägen dit så satt jag och min syster och sjöng små prata och sånt som vi brukar göra, Tommy (min sambo) körde. Efter ett tag titta jag upp och insåg att vi va på väg mot Stockholm... Så det va bara att vända och köra rätt :P

Stackars liten Tommy blev arg och grinig på sig själv när han insåg att vi åkte fel. När vi väl va framme så va de världens kö, de tog en timme och det regnade! :P Stackaren va super trött.






Hade jätte mysigt igår på fars dag! Jag och Linda (min syster) gav honom ett par nya meckar byxor, ett par vantar och massa kakor. Allt från Gekås så klart :P

Postat av: FINI

Fin bild ^^

sv: Thaanks!

2010-11-15 @ 10:47:43
URL: http://fini.blogg.se/

Lämna tassavtryck här

Vad heter du?
Kommer tillbaka

Email om du vill

Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0