Mammas Katt

Tyvärr funka inte kattmyntan på mammas katt men vi plocka av tratten ändå. Så nu vill han gossa och ligga på en hela tiden, ganska mysigt men efter två timmar så tröttnar man.

Han har attakerat svansen två gånger, så får se om jag kan få honom att sluta. 

 

Någon som har något tips?



Här är en bild på tjockisen innan han skadade svansen! Visst är han charmig. :D


Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

En tratt är aldrig något roligt, men dessvärre många gånger nödvändigt.



De gånger någon av mina hundar haft tratt har man haft små blåmärken på benet efter att de rusat förbi lite för nära - men tratten bör finnas kvar så länge som möjligt för att såret/skadan ska få chans att läka lite.



2010-10-29 @ 23:28:53
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Mitt namn kom jag på av en händelse efter att jag hört talas om en komiker som gjorde en turne som hette "mannen som kunde prata om hästar" - som i sin tur var lite av en parodi på filmen "mannen som kunde prata med hästar" :P



Jag får ändå vara ganska nöjd med namnet :P

2010-10-29 @ 23:31:24
URL: http://www.henrikolsson.eu

Lämna tassavtryck här

Vad heter du?
Kommer tillbaka

Email om du vill

Bloggadress

Kommentar

Trackback
RSS 2.0